Gambia, Stichting Second Home - Reisverslagen van Fleur Van de Sande - WaarBenJij.nu Gambia, Stichting Second Home - Reisverslagen van Fleur Van de Sande - WaarBenJij.nu

Gambia, Stichting Second Home

Via Stichting Second Home, ga ik 3 maanden stage lopen in Gambia. Stichting Second Home biedt onderdak, ondersteuning, verzorging en onderwijs aan kinderen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking in Gambia.

Het raakte mij toen ze vertelden vanuit de stichting, dat de kinderen in Gambia met een beperking niet worden geaccepteerd of worden gezien, omdat ze daar nog steeds denken dat het een straf is van god. Dat motiveert mij extra om te kijken wat de kinderen wel kunnen. Ik vind het erg mooi om te zien dat Stichting Second Home daar veel mee bezig is.

Ik heb er ontzettend veel zin om te helpen en de kleine dingen aan te pakken bij Second Home en om de Gambiaanse cultuur te ontdekken en leren kennen!

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2023

Hoe ik erop terug kijk❤️

28 Juni 2023

Leuk bezoek uit Nederland❤️

24 Juni 2023

Het zit erop❤️

22 Juni 2023

Laatste weekje met de kids❤️

18 Juni 2023

Bij Sally op huisbezoek
Fleur

Ik ben Fleur van de Sande, 19 jaar oud. Ik doe de opleiding woonzorgbegeleider, dat is een combi opleiding tussen maatschappelijke zorg en verzorgende IG. Je hebt dan 2 diploma's aan het einde. ik zit nu in mijn 2de leerjaar en ik ga 12 april stage lopen in Gambia, bij Stichting Second Home. Via deze manier kun je op de hoogte blijven en mij volgen in de tijd dat ik in Gambia ben!

Actief sinds 28 Maart 2023
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6911

Voorgaande reizen:

12 April 2023 - 03 Juli 2023

Gambia, Stichting Second Home

Landen bezocht: