Met de kinderen mee naar school❤️ - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Fleur Sande - WaarBenJij.nu Met de kinderen mee naar school❤️ - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Fleur Sande - WaarBenJij.nu

Met de kinderen mee naar school❤️

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

26 April 2023 | Gambia, Kololi

Vandaag zijn Stein en ik mee naar de school geweest. We gingen om 7 uur de kinderen wassen en aankleden voor school, daarna met z'n alle ontbijten. Er is maar 1 school voor gehandicapten kinderen in Gambia. Hier komen dus ook andere kinderen heen, niet alleen van Second Home. Nu was het nog redelijk rustig op de school net als in de lodge hier, volgende week word dat wel anders.[e-1f970] Er waren ongeveer 35 kinderen op de school vandaag. Erg leuk, we kregen helemaal een warm welkom en ze gingen zelfs voor ons zingen. Samen met een klasje hebben Stein en ik het alfabet geoefend. We hebben ook veel met de kinderen gespeeld en geknuffeld, iedereen wil knuffelen. Echt te lief is dat.[e-1f970]

Toen we terug waren bij de lodge met de kinderen van Second Home, gingen we met de ze spelen en even relaxen, je merkt dat ze ook wel even moe zijn na school. Tijdens het avond eten was het erg gezellig, zo'n leuke mensen hier, echt leuke gesprekken met de managers: Veronic, Daniël en de nanny's. Ze laten ook wel echt merken dat ze blij zijn, dat wij er zijn.[e-2764]️ Na het avond eten gingen we trommelen.[e-1f92d][e-1f970] super leuk om die kids te zien genieten!

Na het trommelen nog even op de bank geknuffeld en een muziekje geluisterd met de box. Rond half 9 de kids naar bed gebracht, echt leuk om ze in te stoppen en ze individueel nog even wat aandacht te geven.[e-1f970]

Het was een leuke maar lange dag voor ons, 13,5 uurtjes gewerkt vandaag.[e-1f1ec][e-1f1f2][e-2764]️

Slaaplekker [e-1f618]


  • 27 April 2023 - 00:09

    Fleur Van De Sande:

    Ohwja en nog iets, vandaag zijn stein en ik precies 2 weken in Gambia. Wat gaat de tijd snel![e-1f970]


  • 27 April 2023 - 07:51

    Nettie.v .Vught:

    STEIN DE FLEUR.

    Wat een mooi voldane en lange dag.

    Maar jullie sluiten de dag ook weer met een goed [e-1f49d] gevoel af.

    Op vol goede moet naar de volgende dag met lieve mensen.[e-1f31e].

    [e-1f44f]Nettie


  • 27 April 2023 - 09:44

    Vriendje Rick:

    Lieve Fleur,

    Pfff wat een lange dagen. Mijn werkdagen van 8 uur vind ik soms al lang duren. Heel fijn dat jullie komst door de managers en de nanny’s zo wordt gewaardeerd. Heel veel succes de aankomende weken.

    Ik mis je,

    Rick


  • 27 April 2023 - 12:09

    Opa Ad En Oma Mieke:

    Hallo Fleur en Stein.

    Heel leuk om elke morgen je verslag te lezen wat jullie allemaal meemaken.!!!

    Liefs ons.

    Oma Mieke en Opa Ad


  • 09 Mei 2023 - 08:23

    Fleur Van De Sande:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fleur

Ik ben Fleur van de Sande, 19 jaar oud. Ik doe de opleiding woonzorgbegeleider, dat is een combi opleiding tussen maatschappelijke zorg en verzorgende IG. Je hebt dan 2 diploma's aan het einde. ik zit nu in mijn 2de leerjaar en ik ga 12 april stage lopen in Gambia, bij Stichting Second Home. Via deze manier kun je op de hoogte blijven en mij volgen in de tijd dat ik in Gambia ben!

Actief sinds 28 Maart 2023
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 6890

Voorgaande reizen:

12 April 2023 - 03 Juli 2023

Gambia, Stichting Second Home

Landen bezocht: