Leuk bezoek uit Nederland❤️ - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Fleur Sande - WaarBenJij.nu Leuk bezoek uit Nederland❤️ - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Fleur Sande - WaarBenJij.nu

Leuk bezoek uit Nederland❤️

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

28 Juni 2023 | Gambia, Kololi

De ouders van Stein zijn een weekje op bezoek geweest. We hebben het erg gezellig gehad en echt fijn dat ze de kinderen nog even hebben kunnen zien. Super bijzonder natuurlijk voor Stein om te laten zien wat we hier allemaal doen en hoe het er allemaal uitziet hier. [e-2764]️

We zijn met ze naar Pelikaan eiland geweest, was echt heel erg gaaf. Tegen de 1000 pelikanen zaten er op het moment, toen wij er waren. Soms zitten er ook geen pelikanen, dus we hadden weer erg veel geluk. We konden niet heel dichtbij komen, want dan vlogen ze weg. Heel erg bijzonder om te zien, zo veel bij elkaar. Was ook echt een mooie plek. We gingen met een klein boodje de wilde zee over om er te komen, dus dat was wel even spannend, maar we leven nog.[e-1f609] lekker uitwaaien altijd op zo'n bootje, genieten!! We waren ook nog met z'n alle naar het monkey park geweest, waar stein en ik al een keertje zijn geweest. Weer erg schattig die aapjes. Nu zaten er dus veel baby aapjes omdat het daar nu de tijd voor is, te lief.[e-1f970] We hebben echt super leuke dagen gehad, lekker gezwommen en zelfs nog een heerlijke massage gekregen van de ouders van Stein. Zo komen we die daagjes wachten wel door.[e-1f970] Vandaag zijn ze weer vertrokken terug naar Nederland, dus moeten Stein en ik er samen nog een paar fijne dagen van maken. Vandaag lekker gezwommen en morgen weer. Het is ook zo ongelooflijk heet hier. De luchtvochtigheid is hier wel 2 keer zo hoog als in nederland, daarom voelt het ook zo warm.

Het is nu echt aftellen, bijna weer naar huis![e-1f970] Ik kan niet wachten, te leuk om iedereen weer te zien. Mijn ouders en mijn vriend komen ons ophalen van het vliegveld in brussel. Maandag om 5.00 uur landen we. Super super leuk![e-1f60d] heeeleee dikke knuffels worden dat. Ik heb ook weer zin in de kleinste dingen zoals, gewoon een koud glas water uit de kraan, groenten, lekkere warme douche, boterham met kaas en vooral geen kakkerlakken.[e-1f602]

Tot heel snel.[e-1f618]


  • 28 Juni 2023 - 22:56

    Mirre Botman:

    Ik kan niet wachten om je weer te zien en te spreken lieve Fleur!![e-1f618]

    liefs Mirre[e-2764]️


  • 29 Juni 2023 - 07:41

    Nettie.v. Vught.:

    Hoi Fleur.

    Geweldig hoe jullie het hebben gedaan.

    Dit nemen ze jullie nooit meer af.[e-1f649]

    Hele mooie maar ook minder mooie dingen .

    En ben blij dat ik het zo via dit het kunnen volgen en [e-1f60f] blij dat ieder weer in Nederland is.

    Succes voor de toekomst.

    Groetjes Nettie. [e-1f618]


  • 29 Juni 2023 - 08:50

    Diane:

    Hallo lieverd,

    Mocht je het ooit zat zijn in de zorg, wordt dan schrijfster!!!! Ik zal je verhalen ook zeker missen.

    Maar wat een geweldige ervaring dit avontuur, veel geleerd, je hebt jezelf waarschijnljjk ook beter leren kennen, je hebt je stokje doorgegeven met uitleg wondverzorging aan de nanny, uitgelegd hoe belangrijk hygiëne is, al je liefde gedeeld met de kinderen, alles gedaan wat in jullie macht ligt om veranderingen aan te brengen daar waar het kan.En vast nog heel veel meer. Ze zullen jou en Stein vast niet vergeten en wie weet ga je nog eens ooit terug.

    Maar dan geen 3 maanden [e-1f923][e-1f923]

    Trots op jullie!!!

    Dikke kus van mij en tot snel ....nog 4 nachtjes slapen [e-1f634][e-1f634][e-1f634][e-1f634]en dan weer op Nederlandse bodem


  • 29 Juni 2023 - 13:36

    Vriendje Rick:

    Lieve Fleur,

    Bijna ben je weer thuis, nog maar een paar dagen[e-2764]️ Het is nu echt aftellen

    Dikke knuffel,

    Rick


  • 29 Juni 2023 - 14:19

    Robin De Jonge:

    Wat gaat de tijd toch snel...jij bedankt dat je ons hebt meegenomen op je reis...wat een mooie verslagen heb je gemaakt. Veilige vlucht terug beide!


  • 29 Juni 2023 - 16:56

    Marieke (coach):

    Genieten jullie nog van de laatste dagen Stein en Fleur. Wat een mooie avonturen hebben jullie beleefd en wat leuk om op deze manier betrokken te blijven met alle leuke verhalen en foto's/filmpjes. Ik hoorde tijdens het videobellen natuurlijk ook wel wat maar hier heb je toch wat meer details en een beeld erbij. Ik heb er in ieder geval echt van genoten om iedere keer de verslagen te lezen. Ik hoop dat er nog veel studenten na jullie zullen volgen om het mooie werk van second home voort te zetten.


  • 02 Juli 2023 - 07:47

    Martje En Wim V.d. Sande.:

    Hallo Fleur en Stein, jullie avontuur zit er bijna op. Wat een mooie tijd om op terug te kijken. En nu terug naar huis. Daar hebben jullie natuurlijk ook veel zin in. Wij wensen jullie dan ook een hele goede reis en tot gauw. Groetjes van opa Wim en Oma Martje.


  • 03 Juli 2023 - 20:15

    Maaike:

    Hoi

    super genoten van je verhalen

    tot snel weer op het werk

    gr Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fleur

Ik ben Fleur van de Sande, 19 jaar oud. Ik doe de opleiding woonzorgbegeleider, dat is een combi opleiding tussen maatschappelijke zorg en verzorgende IG. Je hebt dan 2 diploma's aan het einde. ik zit nu in mijn 2de leerjaar en ik ga 12 april stage lopen in Gambia, bij Stichting Second Home. Via deze manier kun je op de hoogte blijven en mij volgen in de tijd dat ik in Gambia ben!

Actief sinds 28 Maart 2023
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 6907

Voorgaande reizen:

12 April 2023 - 03 Juli 2023

Gambia, Stichting Second Home

Landen bezocht: