Leuke kids - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Fleur Sande - WaarBenJij.nu Leuke kids - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Fleur Sande - WaarBenJij.nu

Leuke kids

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Mei 2023 | Gambia, Kololi

Het is dinsdag 2 mei. Vandaag kwamen de kinderen pas weer omdat het gister een soort nationale feestdag was hier. We hadden lang weekend dus. Ook niet erg, voor een keertje.[e-1f609]

De stroom heeft er voor 15 uur afgelegen hier, dat hadden stein en ik nog niet meegemaakt, voor zo lang dan. Vandaar dus geen foto's van de school want mijn telefoon was leeg.. We hadden ook slecht geslapen, het was zo warm zonder de waaier aan.[e-1f602] tja hoe noemen we dat, the Gambia experience[e-1f64c].

Wat was het weer een leuke dag met de kinderen.[e-1f970] Vanochtend kwam amadou aan en gingen we met de bus van Second Home, alle kinderen ophalen. Omdat het suikerfeest is geweest, waren er vorige week veel kinderen niet. Dat komt omdat die kinderen met hun ouders terug moesten reizen naar huis, van ver wonende familie. Gelukkig konden we nu wel alle kinds ophalen![e-1f970] Zo leuk om ze allemaal te zien en zo lief kleine Fatou is echt mn vriendinnetje. Ze kwam meteen op mijn schoot zitten in de bus toen we onderweg naar school waren en wilde de hele dag knuffelen, maar gelukkig vind ik dat niet zo erg.[e-1f609] Het was ook echt leuk op de school, we waren zo veel mogelijk bij de kinderen van ons gaan zitten omdat we ze dan ook op school nog beter leren kennen. We gingen pompoms maken dus wij konden daar mooi bij helpen.

Je krijgt echt zo'n goed gevoel van die kids, om ze te zien lachen of dat ze helemaal blij naar je toe komen gerend. Echt helemaal verliefd op ze.[e-1f92d][e-2764]️

Ik ga lekker slapen. Morgen gaat weer vroeg de wekker en het was weer een lange dag van 13,5 uurtjes werken, maar wat heb ik het leuk hier![e-1f970]

Slaaplekker [e-1f1ec][e-1f1f2]


  • 03 Mei 2023 - 06:31

    Rick Brouwers:

    Lieve Fleur,

    Heel fijn dat alle kinderen er nu zijn, ook leuk om te horen dat de kinderen zo enthousiast op jullie reageren. Nog heel veel succes deze week!

    Dikke Knuffel,

    Rick


  • 03 Mei 2023 - 07:27

    Martje En Wim V.d. Sande.:

    Hallo Fleur, mooi om weer een nieuw verhaal van jou te lezen. Fijn dat jullie zo'n goede klik hebben met de kinderen. Veel succes en de lieve groetjes voor iedereen. Knuffel van opa Wim en Oma Martje.


  • 03 Mei 2023 - 08:42

    Nettie.v .Vught:

    Hallo Stein en Fleur.

    Wat gaaf dat jullie zo genieten van de kinderen en de kinderen van jullie.

    Na zo'n dag goed de rust nemen is verstandig .

    En beetje bij beetje komt alles wel goed succes.

    Liefs Omi [e-1f496]


  • 03 Mei 2023 - 09:24

    Marit:

    Hee Fleur,

    Super leuk dat alle kinderen er nu zijn! Lang hoor zo’n werkdag, maar wel super gezellig.

    Ben trots op je[e-1f497][e-1f497][e-1f497]

    xxx Marit


  • 03 Mei 2023 - 22:29

    Kees En Gerda Dikkeboom:

    Hallo Fleur en Stein, wij vinden het fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben met de kids en dat de kinderen ook blij zijn met jullie. En Fleur we danken jou voor de verslagen die je regelmatig naar ons zend. Vriendelijke groeten van opa Kees en oma Gerda Dikkeboom


  • 03 Mei 2023 - 23:58

    Jamie:

    [e-2764]️[e-2764]️


  • 04 Mei 2023 - 12:06

    Diane:

    Hé hallootjes,

    De Gambia Experience[e-1f602][e-1f923]niet fijn soms, maar het went misschien.

    Jullie dagen zijn goed gevuld lees ik. Vroeg op, hele dagen op school en dan weer naar huis , met meerdere momenten op de dag verzorging van de kinderen.

    Best intensief lijkt mij, zeker ook in combinatie met tropische temperaturen zonder een niet werkende ventilator, omdat de stroom het weer eens niet doet.

    Ècht petje af voor jullie 2 !!!

    Ben blij voor jullie dat jullie het zó goed naar jullie In hebben . Fijne dag en vanavond weer lekker slapen[e-1f634][e-1f634]


  • 04 Mei 2023 - 12:07

    Diane:

    Ik vergeet de knuffels en [e-1f618][e-1f618]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fleur

Ik ben Fleur van de Sande, 19 jaar oud. Ik doe de opleiding woonzorgbegeleider, dat is een combi opleiding tussen maatschappelijke zorg en verzorgende IG. Je hebt dan 2 diploma's aan het einde. ik zit nu in mijn 2de leerjaar en ik ga 12 april stage lopen in Gambia, bij Stichting Second Home. Via deze manier kun je op de hoogte blijven en mij volgen in de tijd dat ik in Gambia ben!

Actief sinds 28 Maart 2023
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 6893

Voorgaande reizen:

12 April 2023 - 03 Juli 2023

Gambia, Stichting Second Home

Landen bezocht: